Dell Powerconnect J Srx240 to wydajny, wielofunkcyjny router przeznaczony dla średnich i dużych firm. Router oferuje szybkie, niezawodne połączenia sieciowe oraz wsparcie dla różnych protokołów sieciowych, w tym IPv4 i IPv6. Router zapewnia wbudowany firewall, zarządzanie siecią i wsparcie dla wielu usług. Dell Powerconnect J Srx240 jest objęty gwarancją producenta i oferuje dostęp do bezpłatnej pomocy technicznej producenta, która dostarcza rozwiązań i odpowiedzi na pytania użytkowników. Pomoc techniczna obejmuje również aktualizacje oprogramowania i wsparcie dla produktów.
Ostatnia aktualizacja: Gwarancja i pomoc techniczna Dell Powerconnect J Srx240
W związku z licznymi pytaniami, przygotowaliśmy skróconą charakterystykę i warunki gwarancji dla produktów Dell.
Gwarancja DELL Basic OnSite
- Czas trwania wsparcia: od 1 do 5 lat od daty produkcji urządzenia (w zależności od produktu)
- Czas reakcji serwisu: od 1 do 2 dni roboczych liczony od momentu zakończenia diagnostyki urządzenia i przyjęcia zgłoszenia serwisowego przez konsultanta DellEMC
- Zgłoszenia usterek: przyjmowane telefonicznie w godz. 8-17 od poniedziałku do piątku, przy czym zgłoszenia dokonane po godzinie 16-tej traktowane są jako przyjęte dnia następnego
Do wsparcia typu Basic dostępne są dodatkowe usługi (oferowane za dodatkową opłatą) np. :
W przypadku gwarancji DELL Basic, większość uszkodzonych podzespołów Klient wymienia samodzielnie (są to tzw. części CRU), proces wygląda następująco:
- kurier dostarcza sprawną część
- wymiana uszkodzonego podzespołu na sprawny należy do obowiązków Klienta
- kurier odbiera uszkodzoną część od Klienta
Wybrane części mogą być (na życzenie Klienta) bezpłatnie wymienione przez wykwalifikowanego technika, który przyjedzie na miejsce naprawy i dokona wymiany (są to tzw. części FRU).
Jeśli Klient zażąda wymiany części CRU przez technika Dell, naliczona zostanie opłata za wymianę oraz dojazd technika. Wysokość opłaty telefonicznie podaje konsultant działu Wsparcia Technicznego Dell.
Przykładowo w ramach gwarnancji DELL Basic przez technika wymieniane są takie podzespoły jak elementy obudowy, radiatory i wymienniki ciepła, ekrany i matryce, płyty główne, procesory. Do samodzielnej wymiany zostały zakwalifikowane m. in. kable i przewody, stacje dokujące, pamięci, moduły zasilania i zasilacze, śruby i głośniki.
Gwarancja DELL ProSupport
Do wsparcia typu ProSupport dostępne są dodatkowe usługi (oferowane za dodatkową opłatą) np. :
Porównanie gwarancji DELL
Dodatkowe opcje do gwarancji DELL
Dodatkowe usługi wsparcia w ramach gwarancji Dell jest płatne opcjonalne. W ramach rozszerzenia można zakupić następujące usługi:
Zachowaj Swój Dysk Twardy (Keep Your Hard Drive)
To skuteczna ochrona poufnych danych zapisanych na dysku twardym. W przypadku uszkodzenia dysku, dysk zostaje u Klienta, a w komputerze lub serwerze instalowany jest nowy egzemplarz. Klient otrzymuje na wlaśność uszkodzony dysk twardy. Jest to gwarancja bezpieczeństwa danych wrażliwych, tajnych, zastrzeżonych lub poufnych. Dodatkowo klient ma pełną kontrolę i sam decyduje w jaki sposób może zutylizować dane zapisane na dysku. Minimalizuje się w ten sposób ryzyko wycieku danych i zgodność z przepisami.
Ubezpieczenie od Przypadkowych Uszkodzeń (Accidental Damage)
Usługa ta chroni sprzęt Dell przed przypadkowym uszkodzeniem. Według definicji przypadkowe uszkodzenie są to wszelkie nagłe i nieprzewidziane uszkodzenia spowodowane przez czynniki zewnętrzne, które mają wpływ na jego funkcjonowanie w warunkach eksploatacyjnych. Jeżeli dojdzie do przypadkowego uszkodzenia ubezpieczonego sprzętu Dell w okresie obowiązywania ochrony ubezpieczeniowej, sprzęt zostanie naprawiony bądź zastąpiony produktem o takich samych lub podobnych parametrach. Suma ubezpieczenia jest równa wartości sprzętu Del
Ubezpieczeniem nie są objęte kradzieże i zgubienia sprzętu lub uszkodzenia powstale w skutek pożaru lub klęski żywiolowej. W ramach ubezpieczenia Accidental Damage nie są naprawiane akcesoria i urządzenia peryferyjne dołączone do sprzętu.
Rozszerzone usugi serwisowe baterii (Extended Battery Service)
Baterie zamontowane w laptopach Dell standardowo posiadają gwarancję 12 miesięcy. Obecnie klienci mogą zakupić opcjonalną trzyletnią obsługę gwarancyjną baterii. Bateria z taką gwarancją ma charakterystyczną zieloną etykietę (zamiast szarej).
Diagnostyka urządzenia w miejscu instalacji (Onsite Diagnosis)
W przypadku problemów ze sprzętem, w wyznaczone miejsce może zostać w ramach usługi wysłany serwisant Dell w celu diagnostyki uszkodzenia.
Rozszerzenie gwarancji
W przypadku zainteresowania rozszerzeniem gwarancji Dell Basic lub Dell ProSupport o kolejny okres, rozszerzenia Dell Basic do Dell ProSupport lub zakupu dodatkowego wsparcia np. Keep Your Hard Drive lub Accidental Domage, prosimy o kontakt z naszymi Doradcami. Rozszerzenie jest wyceniane indywidualnie i jego koszt zależy od wielu czynników. Przed kontaktem z naszymi Doradcami prosimy o przygotowanie numeru Service Tag urządzenia.
Kilka pytań odnośnie gwarancji
- popielasty
- Posty: 10
- Rejestracja: 08 cze 2010, 08:48
Kilka pytań odnośnie gwarancji
Witam serdecznie,
mam kilka pytań odnośnie gwarancji, dodam że zostało mi jeszcze ok 340 dni gwarancji NBD. Rzecz tyczy się laptopa DELL STUDIO 1535, zakupiony za pośrednictwem operatora telefonii Plus.
1. Mam bardzo duże problemy z zawiasami - są luźne, klapa lata jak szalona, odpadł mi nawet jej kawałek - wszystko na skutek luzów na zawiasach, otwierania i zamykania klapy. Laptop nie upadł mi ani razu na ziemię, nie jest to żadne uszkodzenie "fizyczne" spowodowane moją nieostrożnością. Czy zawiasy w tym laptopie podlegają gwarancji?
Swoje pytanie kieruje tu na forum, ponieważ z problemem borykam się od roku, rok temu też powiadomiłem o problemie serwis - na to dostałem odpowiedź, że zawiasy nie podlegają gwarancji. Ostatnio również zadzwoniłem na infolinię i zapytałem się jak tam sprawa zawiasów - Pan uświadomił mnie że uszkodzenia zawiasów to uszkodzenia spowodowane złym użytkowaniem komputera przez użytkownika - jestem w szoku, że taka firma jak Dell pozwala sobie na takie "samosądy" wobec swoich klientów. Rozumiem, że zdarzają się nieuczciwi użytkownicy, ale czemu stawia się przed takimi osądami każdego klienta? Niestety ale klapa była tak popękana, że postanowiłem załatwić to na własną rękę, nie czekając NA ŁASKĘ firmy Dell. Sprzyja mi okoliczność, że mieszkam 500 metrów od oficjalnego serwisu Della (od niedawna). Mam też tam znajomych, więc poprosiłem kolegę który zajmuje się tym na co dzień o wymianę tego komponentu. Wcześniej nabyłem potrzebny element (klapę) na aukcji internetowej (w bardzo korzystnej cenie, produkt nowy - zapakowany identycznie jak otrzymuje takie rzeczy serwis - oznajmił mój znajomy). Ku mojemu zaskoczeniu, kolega oznajmił mi, że do serwisu przychodzą laptopy z uszkodzonymi zawiasami i są naprawiane bez żadnego "aj waj". Więc czegoś tu nie rozumiem. Czy gwarancja NBD nie upoważnia mnie do takiej naprawy? Czy lepiej byłoby jakbym zadzwonił na infolinię i oznajmił że zacięły mi się zawiasy i nie mogę otworzyć komputera, a był mi niezbędny i sam podjąłem próbę otwarcia klapy i w tym momencie ją uszkodziłem. Może w ten sposób trzeba "kombinować" z serwisem firmy Dell?
2. Czy jest możliwość w przypadku gwarancji NBD, wysłać laptopa do naprawy w formie CAR? Załóżmy przypadek, że pracuję, nie mogę w pracy oddać laptopa do naprawy, ponieważ ciągle się przemieszczam, nie mam rodziny, nie mam komu zostawić komputera żeby przypilnował naprawy. Czy mogę go po prostu wysłać do serwisu? Umówić się przez infolinię, że go wyślę do ich serwisu, bo po prostu tak mi jest wygodniej.
Serdecznie pozdrawiam, mam nadzieję że ktoś będzie w stanie odpowiedzieć na moje pytania.
- Dellmania Admin
- Posty: 674
- Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52
- Posty: 2
- Rejestracja: 08 gru 2010, 14:32
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 kwie 2012, 19:11
- Dellmania User
- Posty: 118
- Rejestracja: 29 mar 2012, 18:52
- Posty: 6
- Rejestracja: 03 lut 2013, 18:32
- Posty: 9
- Rejestracja: 21 cze 2015, 15:07
DELLMania
Re: Kilka pytań odnośnie gwarancji
Postautor: DELLMania » 06 gru 2010, 12:21
Również mieliśmy problemy z zawiasami. Okazało się że faktycznie nie podlegają one gwarancji. Tak samo obudowa. Jak dostaniesz nowy sprzęt z wadliwą obudową to masz 5 dni na zgłoszenie uwag i wtedy od ręki wymieniają i naprawiają. Jednak jak przekroczysz ten termin to koniec. Obowiązują warunki gwarancji i wtedy serwis bardzo dokładnie pilnuje co jest objęte gwarancją a co nie. Zawiasy i obudowa nie podlega. Tak samo bateria. Niby masz 3 lata NBD ale na samą baterię masz tylko rok. Zawsze uważnie należy czytać warunki gwarancji i wszelkiego rodzaju wyłączenia.
- eescha
Re: Kilka pytań odnośnie gwarancji
Postautor: eescha » 08 gru 2010, 14:41
Mozna ja zdolam pomoc
Po pierwsze, zawiasy jako material eklpoatacyjny nie podlega gwarancji nawet na zakupionej dodatkowej opcji Complate Care. Poprawiając swojego przedmowce, okres wymiany sprzętu na nowy, który jest wymieniany w dziale obsługi klienta tzw Customer Care moze byc wymieniony wciagu 10dni roboczych od daty dostarczenia przez kuriera sprzetu. Sprzet wymieniany jest wylacznie jesli dana usterka jest widoczna, czyli usteki typu pekniecia obudowy, zbita matryca itp.
Po drugie, jesli ktos ma luzne zawiasy i przykrecenie srubek nic nie daje, mozna zglosic w serwisie brak zasiegu wlan, wwan i do takiej usterki jest wysylany back cover z antenami (pokrywa matrycy) - czesc integralna z zawiasami.
Re: Kilka pytań odnośnie gwarancji
Postautor: DELLMania » 08 gru 2010, 15:32
Tak jest - 10 dni
Re: Kilka pytań odnośnie gwarancji
Postautor: popielasty » 08 gru 2010, 16:29
eescha, dzięki znacie jeszcze jakieś ciekawe info na temat "to mi nie działa - przy okazji wymienią mi coś innego"? Przy wymianie touchpada wymieniają całą tą ramkę/obudowę touchpada (czyli jakby to powiedzieć - pokrywę górną, tam gdzie trzymamy rączki jak piszemy), zasilacze rozdają za darmo też, wystarczy powiedzieć że coś nie ładuje a na drugi dzień kurier przynosi do domu nowy zasilacz, stary "możemy" zutylizować, jeśli chcemy, a jeśli nie chcemy to możemy powiesić na żyrandolu jako trofeum:>
Re: Kilka pytań odnośnie gwarancji
Postautor: DELLMania » 08 gru 2010, 16:41
Chyba stworze dział - Wałki na serwisie
Re: Kilka pytań odnośnie gwarancji
Postautor: popielasty » 08 gru 2010, 17:52
No pomysł całkiem dobry;P zwłaszcza działa to w NBD, bo nie mają czasu na sprawdzanie czy touchpad na prawdę działa. Przyszedł Pan, zapytał co jest, powiedziałem że nie touchpad coś słabo działa (tak było i jest faktycznie... touchpad w Studio 1535 to porażka! ), powiedziałem że na windowsie i linuxie problem występuje - wyjął nowego toucha i po prostu go wymienił, nie odpalając nawet kompa:p
- ewelina9999
Re: Kilka pytań odnośnie gwarancji
Postautor: ewelina9999 » 18 kwie 2012, 19:35
Witam, mam ten sam problem z modelem dell studio 1555, z zawiasami i obudową, serwis nie uznał gwarancji, stwierdzając uszkodzenie mechaniczne. Tylko bardzo dziwi mnie to, że laptop użytkowany w warunkach domowych nie został upuszczony, ani nic z tych rzeczy, chyba poprzez otwieranie i zamykanie klapy musiało się to zrobić. czy jest jakaś możliwość, aby uznali to na gwarancji? Bardzo proszę o szybka odpowiedź.. pozdrawiam
- e-help24eu
Re: Kilka pytań odnośnie gwarancji
Postautor: e-help24eu » 19 kwie 2012, 19:04
...
Ostatnio zmieniony 29 paź 2012, 09:39 przez e-help24eu, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Kilka pytań odnośnie gwarancji
Postautor: e-help24eu » 19 kwie 2012, 19:09
..
Re: Kilka pytań odnośnie gwarancji
Postautor: e-help24eu » 19 kwie 2012, 19:12
.
Ostatnio zmieniony 29 paź 2012, 09:13 przez e-help24eu, łącznie zmieniany 1 raz.Re: Kilka pytań odnośnie gwarancji
Postautor: ewelina9999 » 20 kwie 2012, 12:19
Czyli co proponujecie żeby zrobić? Spróbuje odwołać się bezpośrednio do producenta może w taki sposób uznają, a może jednak spróbowąc zglosić to co napisał eescha?
"eescha napisał(a):Mozna ja zdolam pomoc
Po drugie, jesli ktos ma luzne zawiasy i przykrecenie srubek nic nie daje, mozna zglosic w serwisie brak zasiegu wlan, wwan i do takiej usterki jest wysylany back cover z antenami (pokrywa matrycy) - czesc integralna z zawiasami. "
Re: Kilka pytań odnośnie gwarancji
Postautor: e-help24eu » 21 kwie 2012, 10:48
aniakula
Re: Kilka pytań odnośnie gwarancji
Postautor: aniakula » 01 paź 2012, 14:51
A jak to wygląda jeśli mam komputer ze stanów. Myślicie że przyjmą mi go w Polsce na gwarancje?
- karolaa1115
Re: Kilka pytań odnośnie gwarancji
Postautor: karolaa1115 » 03 lut 2013, 18:39
też mam gwarancje a czasem boję się że czegoś nie doczytałam do końca i mogę mieć to nie uznane...
Re: Kilka pytań odnośnie gwarancji
Postautor: DELLMania » 08 lut 2013, 10:12
Zawiasy nie podlegają gwarancji wg umowy gwarancyjnej. Niestety.
- Motonick
Re: Kilka pytań odnośnie gwarancji
Postautor: Motonick » 24 lip 2015, 19:47
Cześć, nabroiłem!
Mam laptopa Dell Inspiron 13 od około miesiąca i dzisiaj zdarzył mu się wypadek. Po uruchomieniu na nim filmu ustawiłem go w pozycji namiotu stawiając go blisko brzegu stołu. Jak tylko się odwróciłem, usłyszałem odgłos jego upadku (około metra) na podłogę. Osłona ekranu odczepiła się od niego, dodam, że ekran nadal działał - ostatecznie powciskałem ekran na swoje miejsce i odkryłem, że jeden zawias jest przestawiony w inną pozycję względem drugiego - nie sposób go teraz zamknąć ani obrócić w pozycję tabletu. Nie chcę tu robić nic na siłę dlatego proszę o pomoc, poradę - czy taka naprawa jest w ogóle możliwa w ramach gwarancji (to rok 2015 i może Firma zmieniła podejście w sprawie montowanych nowych zawiasów). Wszystko oczywiście działa poza tym nieszczęsnym zawiasem. Czy ktoś miał podobne zdarzenie i może coś podpowiedzieć.
Czy rozbierając go osobiście aby przyjrzeć się dokładnie przestawionemu zawiasowi (czy nie wymaga regeneracji lub wymiany), utracę gwarancję na laptopa?
Proszę o pilną odpowiedź (pomoc techniczna na tel. dostępna dopiero od poniedziałku).
Pozdrawiam
IMG_20150724_173549. jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Kilka pytań odnośnie gwarancji
Postautor: Motonick » 29 lip 2015, 20:02
Dziękuję za liczne posty w sprawie. A tak na serio, na uszkodzenia mechaniczne gwarancji nadal nie ma. Na szczęście poradziłem sobie z regeneracją zawiasu i wszystko działa jak należy. Dell sprzedaje zawiasy ekranu jako cześć zamienną łącznie z pokrywą ekranu za 420 zł.
zawias1. jpg
zawias2. jpg
Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]