Najczęściej zadawane pytania Cadillac 2015 Cts

Najczęściej zadawane pytania dotyczące Cadillac 2015 CTS dotyczą jego silnika, układu napędowego, komfortu jazdy, dostępnych funkcji i bezpieczeństwa. Silnik V6 3.6 litra wyposażony jest w bezpośredni wtrysk paliwa, który zapewnia wysoką wydajność i moc. Jest dostępny z zespołem napędowym, który obejmuje napęd na przednie koła lub napęd na cztery koła. Sedan Cadillac 2015 CTS oferuje również szereg funkcji, w tym: system audio Bose, system informacji i rozrywki Cadillac CUE, system nawigacji satelitarnej, czujniki parkowania i system monitorowania martwego pola. System bezpieczeństwa obejmuje: reakcję na ruch ciała, asystenta hamowania awaryjnego, system ostrzegania o niezamierzonym zmianie pasa ruchu i system ostrzegania przed kolizją.

Ostatnia aktualizacja: Najczęściej zadawane pytania Cadillac 2015 Cts

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy mogę zapłacić gotówką?

Tak. Aby to zrobić należy wygenerować formularz na stronie płatności internetowych, a następnie opłacić go na poczcie lub w placówce banku.

Aby wygenerować formularz należy: Płatność gotówką
2. Czy mogę zapłacić za całą wycieczkę z góry za kilkudniową wycieczkę?

Jeżeli chcą Państwo zapłacić za całą wycieczkę z góry prosimy o kontakt z biurem: kontakt@wycieczkomat. com 3. Jaki jest termin płatności drugiej raty za kilkudniową wycieczkę?

Zazwyczaj drugą ratę należy wpłacić najpóźniej 30 dni przed planowanym startem wycieczki, wszystkie terminy wpłat są ustalane indywidualnie z wychowawcą w zależności od sytuacji i terminu od rezerwacji do wyjazdu. 4. Czy cena za wycieczkę może ulec zmianie? 

W zależności od typu wycieczki, wszystkie informacje związane ze zmianą cen są zawarte w umowie. Jeżeli wycieczka odbędzie się od 1-2 miesięcy od daty rezerwacji cena nie ulegnie zmianie, jeżeli wycieczka jest zamawiana z większym wyprzedzeniem odpowiednia klauzula chroniąca klientów będzie wprowadzona do umowy. 5. Czy dziecko powinno mieć ze sobą dodatkowe pieniądze?

Wyjazdy z Wycieczkomatem mają formułę “all-inclusive”, co oznacza, że cena zawiera wszystkie koszty wyszczególnione w ofercie. Nie ma kosztów ukrytych, rodzic kupując wycieczkę opłaca wszystkie jej elementy, nie ma konieczności prowadzenia dodatkowych zbiórek. 

Nie pokrywamy wydatków fakultatywnych np. zakupu pamiątek, niezbędnej odzieży specjalistycznej czy pozaprogramowych atrakcji. 6. Czy istnieje minimalna liczba uczestników, aby wycieczka się odbyła?

Tak - minimalna wartość ustalana jest indywidualnie, w zależności od rodzaju wycieczki. 
7. Czy otrzymam zwrot pieniędzy, jeśli wycieczka nie odbędzie się ze względu na zbyt małą liczbę chętnych?

Tak. Jeśli wycieczka nie odbędzie się ze względu na zbyt małą liczbę chętnych, zwrócimy całą wpłatę. 8. Czy otrzymam zwrot pieniędzy, jeśli wycieczka nie odbędzie się ze względu na niezależne czynniki zewnętrzne?

Tak. W przypadku pojawienia się zewnętrznych okoliczności, uniemożliwiających organizację wycieczki (np. pandemia, istotna zmiana warunków umowy z kontrahentami), zwrócimy wszystkie wpłacone środki. 9. Czy otrzymam zwrot pieniędzy, jeśli zrezygnuję z udziału w kilkudniowej wycieczce po dokonaniu wpłaty zaliczki?

Tak. Bez dodatkowych pytań zwrócimy 100% środków, o ile rezygnacja z udziału w wycieczce nastąpiła nie później niż 14 dni od momentu opłacenia zaliczki. Po upłynięciu tego terminu zwrócimy wszystkie koszty, które nie wymagały opłaty z góry.

Aby zabezpieczyć się przed nieprzewidzianymi zdarzeniami losowymi (np. choroba) zachęcamy do wykupienia ubezpieczenia na wypadek rezygnacji lub nagłych zdarzeń. 10. W jakim terminie otrzymam zwrot wpłaconych środków?

Zwrot nastąpi w ciągu 14 dni. 11. Czy jest możliwość wykupienia ubezpieczenia na wypadek rezygnacji lub nagłych zdarzeń?

W celu zawarcia ubezpieczenia należy skontaktować się bezpośrednio z Towarzystwem Ubezpieczeń.

https://tueuropa. htm

Wycieczkomat nie oferuje takiego ubezpieczenia. 

12. W jakim terminie mogę zrezygnować z wycieczki jednodniowej:

W przypadku wycieczki jednodniowej darmowa rezygnacja jest do 14 dni od opłacenia. 

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi:

1. W jaki sposób mogę dokonać zakupu?
2. Co powinienem brać pod uwagę przy zakupie brylantów?
3. Czy można zobaczyć wszystkie wyroby on-line?
4. Czy mogę zwrócić lub wymienić zamówiony wyrób?
5. Czy zamówienie może być wysłane za granicę?
6. Czy istnieje możliwość zakupu na raty?
7. Czy istnieje możliwość naprawy wyrobu w przypadku jego uszkodzenia?
8. Czy jest możliwość otrzymania certyfikatu wyrobu z brylantem?
9. Czy jest możliwość grawerowania?
10. Co powinienem zrobić, jeśli nie znam swojego rozmiaru?
11. Czy może się zdarzyć, że pierścionek lub inny wyrób na zdjęciu wygląda ładniej niż w rzeczywistości?
12. Czy jest możliwość odbioru zamówionego wyrobu inaczej niż przez kuriera lub pocztę?
13. Czy zamawiany wyrób wysyłany jest w odpowiednim opakowaniu?
14. Czy przy zamówieniach hurtowych można liczyć na większe upusty niż podane w podstronie "Pomoc"?
15. Czy, jeżeli w Państwa ofercie jest na zdjęciu pierścionek z żółtego złota, to można wykonać go ze złota białego?
16. Jak wysokie są koszty przesyłki zamówienia nie przekraczającego 100 zł?
17. Skąd wiem, że np. diament który otrzymam, będzie pełnowartościowym kamieniem?
18. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
19. Czy i gdzie można zobaczyć Państwa wyroby?
20. Czy jest możliwość otrzymania katalogu Państwa wyrobów?

Pytania i odpowiedzi:

1. W jaki sposób mogę dokonać zakupu?

Zakupu dokonują Państwo online. Należy wybrać odpowiednią kategorię produktu, następnie kliknąć na "do koszyka", wejść do niego i postępować zgodnie ze wskazówkami, wypełniając formularz zamówienia.

do góry


2. Co powinienem brać pod uwagę przy zakupie brylantów?

Im więcej będą Państwo wiedzieć, tym łatwiej będzie można odróżnić zwykły kamień od tego wyjątkowego. Jakość diamentu zależy od połączenia szlifu, koloru, czystości oraz masy w karatach. Jednak to głównie szlif, bardziej niż inne czynniki, zwiększa blask brylantu.

Aby dowiedzieć się więcej o brylantach:
1. Dlaczego kobiety kochają brylanty?
Feria migotliwych barw i nieskazitelny blask sprawiają, że brylanty oprawione i noszone w biżuterii stają się czynnikiem przykuwającym wzrok, dzięki czemu również piękno kobiecej urody staje się bardziej zauważalne. Diamenty to także - jak zauważają znawcy - największa wartość materialna zawarta w najmniejszej objętości, tym cenniejsza, że nie podlegająca zmianie. Mogą być zatem brylanty noszone w biżuterii bez obawy, że ich walory estetyczne zużyją się albo, że wartość ich ulegnie wyraźnemu obniżeniu. Obie te cechy, a także naturalna kobieca próżność sprawiają, że są one przez kobiety nie tylko kochane ale i pożądane. Zachęcając swych partnerów do diamentowych prezentów kokieteryjnie dodają... jesteśmy tego warte.
2. Co to jest "ogień" lub "życie" brylantów?
Tak zwyczajowo określają gemmolodzy efekt gry barw obserwowany u diamentach oszlifowanych. Jest on związany z dyspersją światła tj. widmowym rozkładem światła białego na barwy spektralne. Ogień zależy m. in. od współczynnika załamania światła, wielkości kamienia i jakości wykonania szlifu. Oznacza to, że obserwowany „ogień” lub „życie” diamentu w dużym stopniu zależy od umiejętności szlifierza. Diament źle oszlifowany nie wykazuje „ognia”, jest jakby „uśpiony”.
3. Brylant brylantowi nierówny?
Wartość oszlifowanego diamentu (brylantu) określają jego cechy jakościowe: masa. barwa, czystość i poprawność wykonania szlifu; trzy ostatnie cechy są przez organizacje międzynarodowe ściśle kategoryzowane. Oznacza to, że 2 diamenty o takiej samej masie mogą mieć różną wartość materialną. Wynika z tego wniosek praktyczny, że nigdy nie należy kupować diamentów okazyjnie, bez wiarygodnych certyfikatów, szczegółowo określających ich cechy jakościowe. Zawsze też należy korzystać z pomocy rzeczoznawców wiarygodnych.

O wartości brylantów decydują cztery czynniki, potocznie określane jako 4C (ang. carat, colour, clarity, cut).

CARAT – masa brylantów wyrażana jest w karatach, 1 [ct] = 0, 2 g.

COLOUR – barwa brylantów jest określana według następującej skali (skala barw GIA): najczystsza biel+ (D), najczystsza biel (E), czysta biel+ (F), czysta biel (G), biel (H), lekko stonowana biel (I-J), stonowana biel (K-Z).

CLARITY – czystość diamentów określa się według następujących stopni: LC – czyste pod lupą, VVS1, 2 – bardzo, bardzo małe inkluzje, VS1, 2 – bardzo małe inkluzje, SI1, 2 – małe inkluzje, P1, 2, 3 – zanieczyszczone 1, 2, 3.
CUT – jakość szlifu określają proporcje i wykończenie szlifu według następującej oceny: bardzo dobre, dobre, średnie, słabe.

3. Czy można zobaczyć wszystkie wyroby online?

W naszym sklepie internetowym można zobaczyć szeroki asortyment wyrobów, jednak nie jest to pełna oferta. Stopniowo dodajemy nowe modele.

4. Czy mogę zwrócić lub wymienić zamówiony wyrób?

Wyrób można zwrócić lub wymienić w ciągu 100 dni w terminie od daty widniejącej na paragonie, jeśli nie będzie on posiadał żadnych znamion noszenia oraz uszkodzeń mechanicznych. Należy przy tym przedstawić dowód zakupu.

5. Czy zamówienie może być wysłane zagranicę?

W przypadku przesyłki zagranicznej (dostawa zagraniczna), zamówienie może być dostarczone na dalej wskazanych zasadach przez:
EMS w cenie 185 zł (ekspres, paczka nieubezpieczona, czas dostarczenia: 2-3 dni robocze),
DPD: 123 zł (ekspres, paczka ubezpieczona, czas dostarczenia: 2-3 dni robocze),
DPD poza Europę: 185 zł (ekspres, paczka ubezpieczona, czas dostarczenia: 2-3 dni robocze).
Wysyłka poza UE wiąże się każdorazowo z odprawą celną, koszt odprawy celnej ponosi kupujący.

6. Czy istnieje możliwość zakupu na raty?

Tak - opcja dostępna jest w koszyku w momencie wyboru formy płatności

7. Czy istnieje możliwość naprawy wyrobu w przypadku jego uszkodzenia?

W razie uszkodzenia biżuterii kupionej w naszym sklepie, prosimy o kontakt. Produkty naszej firmy podlegają naprawie. W przypadku uszkodzeń mechanicznych z winy klienta jest to usługa odpłatna.

8. Czy jest możliwość otrzymania certyfikatu wyrobu z brylantem?

Tak. Każdy wytwarzany u nas produkt z brylantem dostaje osobny certyfikat. Gwarantujemy, że zakupiony brylant jest wysokiej jakości, co można sprawdzić u zrzeszonych rzeczoznawców Polskiego Towarzystwa Gemmologicznego.

9. Czy jest możliwość grawerowania?

Grawerowanie jest jedną z usług wykonywanych w naszym sklepie. Możliwość grawerowania jest jednak zawsze uzależniona od szerokości szyny konkretnego modelu biżuterii. Jeżeli szyna jest zbyt cienka, nie będzie to możliwe w przypadku niektórych pierścionków.
1. Grawerowanie drukowane jest bezpłatne niezależnie od ilości liter. Usługę zaznacza się w formularzu zamówienia. Litery są wielkie, drukowane.

Najczęściej stosowane napisy na pierścionkach i obrączkach to:
• Daty: 30. VIII. 98
• Imiona: ADAM EWA
• Daty z imionami: ADAM 30. 98, EWA 30. 98
• Osobiste zdrobnienia lub cytaty: KOCHANEJ GWIAZDECZCE, KOCHAM CIĘ itd.

2. Grawerowanie ozdobne - odręczne pisane kursywą kosztuje 6 zł za jedną literę. Grawerowanie ręczne może wydłużyć czas realizacji o 3 dni. Koszt usługi naliczany jest dopiero po konsultacjach z administratorem sklepu internetowego. Jeżeli są Państwo zainteresowani grawerowaniem ozdobnym, prosimy o umieszczenie odpowiedniej informacji w polu "Uwagi” w formularzu zamówienia.

UWAGA: Grawerunek na pierścionkach musi być krótszy niż przy obrączkach ze względu na cieńszą i krótszą szynę. Usługa zmiany rozmiaru pierścionka w przypadku pomyłki przy składaniu zamówienia lub błędnego pomiaru jest bezpłatna w ciągu 30 dni. Po tym okresie, koszt takiej usługi wynosi 75 zł. Koszt ten dotyczy także wyrobów grawerowanych. W przypadku pomyłek dotyczących obrączek prosimy o kontakt telefoniczny: tel. +48 22 427-91-51. Grawerunek wykonujemy tylko i wyłącznie po akceptacji rozmiaru przez klienta.

10. Co powinienem zrobić, jeśli nie znam swojego rozmiaru?

Prosimy o przeczytanie informacji zamieszczonych w zakładce "Tabela rozmiarów", kontakt telefoniczny (+48 22 427-91-51) lub e-mail (zamowienia@lisiewski. com). Oferujemy także specjalne obrączki miarowe dla naszych klientów, którzy mają problem z ustaleniem rozmiaru. Zainteresowanych prosimy o zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zamówienia biżuterii lub prosimy kliknąć na link. Możliwość tę polecamy szczególnie przy zakupie obrączek ślubnych.


Formularz zakupu obrączek miarowych

11. Czy może się zdarzyć, że pierścionek lub inny wyrób na zdjęciu wygląda ładniej niż w rzeczywistości? (np. oglądany bezpośrednio po otrzymaniu przesyłki)

Będzie wręcz przeciwnie. Biżuteria wygląda lepiej w rzeczywistości niż na stronach internetowych, ponieważ na zdjęciu pozbawiona jest wszelkich refleksów światła, które dodają jej blasku.

12. Czy jest możliwość odbioru zamówionego wyrobu inaczej niż przez kuriera lub pocztę?

Tak, jeżeli mają Państwo obawy, zamówioną biżuterię można odebrać w naszych biurach handlowych/salonach sprzedaży: w Warszawie przy ul. Elektoralnej 19 oraz w Krakowie przy ulicy Legionów Piłsudskiego 17. Na miejscu jest możliwość zapłaty kartą kredytową.

13. Czy zamawiany wyrób wysyłany jest w odpowiednim opakowaniu?

Tak, każdy wyrób kupiony w naszym sklepie pakowany jest w ozdobne pudełko i firmową torebkę; kliknij aby zobaczyć

14. Czy przy zamówieniach hurtowych można liczyć na większe upusty niż podane w podstronie "Pomoc"?

Tak. W takim przypadku prosimy skontaktować się z nami telefonicznie lub poprzez e-mail.

15. Czy, jeżeli w Państwa ofercie jest na zdjęciu pierścionek z żółtego złota, to można wykonać go ze złota białego?

Tak, możemy go wykonać. Proszę taką prośbę zaznaczyć w formularzu zamówienia. Kolor złota nie ma wpływu na cenę ani realizację zamówienia.

16. Jak wysokie są koszty przesyłki dla zamówienia nie przekraczającego 100 zł?

Koszt przesyłki na terenie Polski ponosi nasza firma. Przy wysyłce zagranicę, koszt przesyłki wynosi 185 zł, 123 zł, w zależności od wybranej opcji dostarczenia przesyłki. Jeżeli zamówienie przekracza 6150 zł, koszty wysyłki pokrywa nasza firma.

17. diament który otrzymam, będzie pełnowartościowym kamieniem?

Każdy wyrób z diamentami posiada dołączony do niego certyfikat autentyczności.

18. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Zakupiony wyrób można zwrócić w ciągu 100 dni kalendarzowych, jeżeli nie posiada żadnych znamion noszenia oraz uszkodzeń mechanicznych. W przypadku wystąpienia wady produkcyjnej reklamacja zostanie uwzględniona a wyrób zostanie naprawiony lub wymieniony na inny. Przed dokonaniem wysyłki, zamówienie i adres wysyłkowy weryfikowane będą telefonicznie i pocztą elektroniczną.

19. Czy i gdzie można zobaczyć Państwa wyroby?

Część oferty można obejrzeć w naszych biurach handlowych/salonach sprzedaży: w Warszawie przy ul. Elektoralnej 19 oraz w Krakowie przy ul. Legionów Piłsudskiego 17.

20. Czy jest możliwość otrzymania katalogu Państwa wyrobów?

Tak, posiadamy katalogi w wersji elektronicznej. Mogą je Państwo pobrać ze strony: https://katalog. com

do góry

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące wynajmu aut! Wielu kierowców nawet z dużym doświadczeniem zadaje sobie wiele pytań, zanim zdecydują się na wynajem auta w wypożyczalni samochodów. Ten artykuł ma za zadanie wyjaśnić najczęstsze wątpliwości dotyczące tej kwestii. Każda świadoma osoba przed podpisaniem jakiejkolwiek umowy chce rozwiać swoje wszelkie wątpliwości i poznać jej wszystkie detale. To w pełni zrozumiałe, dlatego też poniżej podajemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Wynajem samochodów – najczęstsze pytania

  • Czy wynajem aut jest drogi?

Wbrew obiegowej opinii wynajem aut wcale nie musi być drogi. Wszystko zależy od modelu samochodu, na jaki chcemy się zdecydować. Istotny jest także czas wynajmu. Zazwyczaj cennik podawany jest w przeliczeniu na każdą dobę wynajmu. Często z każdym dniem płacisz coraz mniej. Warto pamiętać, że rynek wynajmu samochodów stale się powiększa.

Ze względu na konkurujące ze sobą firmy warunki umowy stają się coraz korzystniejsze. Dlatego też cennik niejednokrotnie zmienia się na bieżąco. Jest to dobra wiadomość dla Ciebie, jako klienta. Musisz jednak przygotować się na to, że zostanie od Ciebie pobrana kaucja.  Jednak jest ona zwracana w całości,  jeżeli dostarczysz auto na czas bez uszczerbku technicznego.

  • Czy można wynająć samochód z opcją podstawienia go w konkretne miejsce?
  • Wszystko zależy od miejsca, w którym chcemy wypożyczyć auto. Jednak w wielu renomowanych firmach takich jak Global Elite Car jest to jak najbardziej możliwe. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie, na które liczy wielu klientów. Po wcześniejszych ustaleniach jesteśmy w stanie podstawić auto na wybrane miejsce na terenie Warszawy, a także całej Polski.

  • Na jak długo mogę wynająć auto?
  • Każde auto w wypożyczalni samochodów ma swój kalendarz wypożyczeń. Bardzo dużo zależy od tego, na jaki model się zdecydujesz i jak wygląda jego dostępność. Dlatego też dobrze zamawiać auta w wypożyczalni z wyprzedzeniem. Global Elite Car stawia na wynajem aut krótko- oraz długoterminowy.  Dlatego też możesz wypożyczyć u nich auto na okres: do 30 dni,  a także na 12, 24, a nawet 36 miesięcy.

  • Czy wynajem samochodu jest skomplikowany?
  • Zazwyczaj procedura wynajęcia auta jest krótka i bezproblemowa. Bardzo często wystarczy wejść na stronę internetową danej wypożyczalni i wypełnić krótki formularz. Następnie ktoś ze specjalistów najprawdopodobniej skontaktuje się z Tobą przez telefon. Następnie zapoznajesz się z dokładnymi zasadami panującymi w danej wypożyczalni, czytasz umowę i poznajesz jej szczegóły, podpisujesz i gotowe! Pamiętaj, że w celu wynajmu auta możesz skontaktować się z wypożyczalnią także osobiście lub zadzwonić pod jej numer telefonu.

  • Jakie samochody można wypożyczyć w firmie wynajmującej samochody?
  • Każda wypożyczalnia ma w swojej ofercie trochę inne samochody. Jednak najlepiej udać się do takiej, która posiada auta różnej klasy. Dzięki temu masz wielki wybór i możesz zdecydować się na pojazd, biorąc pod uwagę cenę wypożyczenia, parametry techniczne, preferencje i cel wynajmu.

    Najczęściej wypożyczalnie samochodów mają w swojej ofercie:

  • Samochody luksusowe – Najczęściej wybierane są przez klientów na wyjątkowe okazje takie jak śluby, wesela, wieczory panieńskie i kawalerskie.
  • Samochody sportowe – wyróżnia je nieprzeciętny wygląd, a także możliwości ukryte pod maską. Wypożyczalnia samochodów sportowych posiada w swojej ofercie najlepsze i najbardziej pożądane modele aut sportowych. Ostatnimi czasy bardzo dużą popularnością cieszy się wynajem Forda Mustanga. Niewątpliwie wielu klientów jest zachwyconych jego nietuzinkowym designem, a także możliwościami.
  • Ford Mustang GT to samochód, który potrzebuje niespełna 5 sekund, aby rozpędzić się do 100 km/h. Możliwe jest to m. in. dzięki 5 litrowej jednostce napędowej o mocy 450 km. Jeżeli chcesz również cieszyć się jazdą tym kultowym modelem, kliknij link: https://globalelitecar. pl/pojazdy/ford-mustang-gt/.

  • Samochody miejskie – To świetny wybór szczególnie dla osób, które nie potrzebują swojego samochodu na co dzień. Wynajem samochodu miejskiego zapewni Ci bezproblemową i komfortową podróż, dokądkolwiek chcesz.
  • Pierwsza wizyta w wypożyczalni samochodów może być dosyć stresująca. Jednak szybko przekonasz się, że nie ma się czego obawiać. Samochód możesz wypożyczyć na okres krótko- lub długoterminowy. Renomowane wypożyczalnie mają w swojej ofercie pojazdy różnej klasy, tak, aby każdy mógł znaleźć auto spełniające jego oczekiwania.

    źródło zdjęcia: freepik. com

    Tekst zewnętrzny, artykuł sponsorowany

    00głosów

    Ocena artykułu:

    Najczęściej zadawane pytania Cadillac 2015 Cts

    Bezpośredni link do pobrania Najczęściej zadawane pytania Cadillac 2015 Cts

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Najczęściej zadawane pytania Cadillac 2015 Cts